8baykiktan beri biizmmi de enfeksiyon oluyir.8. Ayda 10 12 sonra esimin memleketinden eve döndük 1 hafta sonra yine ateş yine hasta. Ben de sürekli ilaç kukknamasindan rahatsizim.. parka markete gidiyor köyde gitmiyordu o zmn hasta olmadi buraya geldik yine hemen hasta ellerini fln hep yıkarım ama yine de mikrop kapıyor