5 aylık olacağız. Sabah 8 de kalkıyoruz sonra 9 buçuk en geç 10 da oğlum tekrar uyuyor ama uyanınca uykusunu almamış gibi sürekli huysuz beşiğe koyup sallayınca yatışıyor çünkü. Bir de en fazla 1 saat uyuyor. Niye böyle ya cidden o kadar yoruluyorum ki memnun olmayınca hiçbirşeyden mecbur uyutuyorum bende. Var mı böyle olan