meraklibiranne ben görüştüm 10 gün sonra inşallah kayıt yaptıracağız ,ilk ten alışması için haftanın iki günü iki şer saat (oyun gurubu)sonra sabahtan öğlene sonrada,tam gün inşallah 18 aylık oğluşum babamız tirci haftanın beş günü evdeyiz 5 aylikta kızım var .
Hem oyunboynar arkadaşı olur sosyallesir diye 😁benim ki de çok inatçı belki inadı kırılır .