Liseyi okumadım ama açıköğretimden okuyup diploma almayi düşünüyorum lise kayıtları ne zaman bilginiz var mı? Ailemden dolayı O kadar ozguvensizim kili nerden başlıcam bilmiyorum morel verebilir misiniz biraz bu arada 9 ay 6 günlük kızım var sürekli evin içindeyim kafayı yemek üzereyim