Merhaba bebeğim emzik zor tutuyor iki emip fırlatıyor. Her markayı denedim sadece pahalı diye philips almadım herkes onu kesin tutar diyor ama bilemedim siz bu konuda ne düşünüyorsunuz ? Philips ultra air mi almalıyım ultra soft mu ? Önerileriniz nelerdir?