Aayse canım bizde 43 günlüğüz ilk başlarda 2 saate kalmadan sürekli kaldırıp emziriyordum ama 25 günden sonra tamamen ona bıraktım zaten maksimum 4 saat uyuyor geceleri kendiliğinden uyanınca daha güzel emiyor bende zorlamıyorum açıkçası acıkınca kalkar diyorum