Baakpnr- maşallah benim oğlum da 8 aylık. Su an öyle bi dönemdeyiz ki iki uyku az geliyor üc uyku cok geliyor :/ ayarlamayı yapamıyorum kaçta yatarsa yatsın (en geç 10) sabah yedi de kalkıyor. Aslında sekizde kalksa gündüz iki uykuyu da biraz uzun uyusa cok daha rahat olacak ama illa yedide kalkıyor.
Yedide kalkması iyi biliyorum ama iki uyku icin sıkıntı oluyor cünkü erken yatmayı seven bi bebek degil..
Biz eğitmenden uyku eğitimi aldık. Kadının her dediğini yapmadım o yüzden cok başarılı oldum diyemem. Gündüz uykularında cok uyanıyor tekrar döndürüyorum uykuya mesela. Gece 2-3 bazen 4 defa kalkabiliyor falan.
Öven istiyorum ki 8.00 de kalksın
11 ilk uyku (bir buçuk saat sürsün )
15.30 ikinci uyku ( bir buçuk saat sürsün)
21.00 gece uykusu 😬
Ama 9dan önce yattığında bir saat uyuyup uyanıyor ve bir saat uyanık kalıp sonra dönüyor uykuya…