Kızlar merhaba oğlum 3. Ayını doldurmak üzere bu zamana kadar hep emdi sıkıntı yaşamadık ama şimdi ne zaman emzirmeye çalışsam geri çekiliyor çekilmekten kastım böyle huzursuzlanıyor ağlamaya başlıyor, geceleri 2 3 kere emiyor bu gece biraz sıkıntı yaşadık 2 3 gündür de böyle. Normalde ne zaman versem emen bebeğim şu anda benle kavga ediyor sanki emmemek için. Ruh hali de iyi mutlu kakasını da 3 4 kez yapıyor günlük. Emse bile zorla veriyorum ayakta veriyorum tek göğsümü emiyor. Normalde 2 3 saatte bir emiyordu şimdi deniyorum zorlanıyoruz aç mı değil acaba ya da ben mi zorluyorum diye düşünmekten kendimi yiycem, Gerçekten psikolojik olarak çok yoruldum, ağlıycam artık neden böyle yapıyor bu çocuk sütüm de var sizce ne olabilir nasıl çözebilirim bunu sebebi nedir