Arkadaşlar a 101 de işe girdim 1 aya yaklaştı bazen sabah 8 akşam 22 de çıkıyoruz bazen de sabah 8 akşam 6 veya 12 de gidip 22 eşim ilgileniyor arada annenanem bakıyor ama çocukla kaldı da evle de ilgilenemiyorum eşime az bir destek olsun diye çalışayım dedim arabayla çocuğu anneanneme bırakıyorum falan eşim de işe gidiyor motor alacağım perişan oluyoruz çıkacak mısın ona göre alayım falan diyor 14 aylık bebeğim var bana da ihtiycı var eşim çalışmadan önce şu çift maaş falan diyodu ama çalış diye zorlamıyodu şimdi de şu çalışmıyor çocuğuna bakıyor falan Diyor sizce çıkayım mu çıktıktan sonra da bana işten çıktın falan derse diye ikilem de kaldım sizce ne yapmalıyım