1 sene önce spiral taktırmıştım. Adetim iki gün geçti. Hiç adet olcak gibi de hissetmiyorum kendimi. Aslında 1 ay önce kadın doğuma gittim yerinde dedi. Dün gebelik testi yaptım sahi daha bir gün geçmişti ama tabi negatif çıktı. Spiral ile hamile kalan var mı?bugün se gelmeyince korktum