Yasmnnnn Kızlar 39+2 de doğdu kızım 1 ay 11 günlük oldu atak haftasımı oluyor? Çok ağlıyor huyu suyu değişti bi yerimi ağrıyor diyorum ama yok sürekli kucakta uyumuyor yerine yatırsam ağlıyor
Betul-08 Yasmnnnn evet atak haftası canım 5.6. Haftalar atak haftası geçiyor ama 7ve 9. Haftalar arası yine atak haftası olacak bende ondan korkuyorum 😂
Biz3kisiyiz_ Betul-08 bizimde mı atak haftası acaba 😭 29 Haziran da doğdu 39+0 da. 2 ay 1 günlük dünden beri canıma okudu emiyor 2 dk sonra ağlıyor yatırıyorum uyumuyor gezdiriyorum olmuyor
Betul-08 Biz3kisiyiz_ sizin olduğunuz atak haftası 2 hafta diye biliyorum bende 1-2 güne atakları bekliyorum çok zor