Oznur_0708 benimki de 16 aylık geceler resmen işkence gibi uykuya geçmesi,2-3 gündür tek uyku deniyorum öğlen 3 ten beri uyanık şu an uyksuzluktan bitap düştü ama hala ağlıyor uykuya geçmemek için,çıldırmalık gerçekten ya. Karnı tok altı temiz,uykusu da var ama yok beyfendi ağlamayı seçiyor. Sanki 2.uykusunu uyuyunca daha mı rahat dalıyordu bilemedim valla ya