deermother Merhaba iki ay bir haftalık bir kızım var gün içinde sakin olduğu zamanlarda kısa süreli tummy time yaptırmaya ya da ana kucağında oyuncaklarıyla oynatmaya çalışıyorum ama özellikle tummy time’da bir dakika bile durmuyor ağlamaya başlıyor. Güçlü aslında kafasını oldukça yükseğe de kaldırıyor ama hemen düşüyor. Oyuncaklarla da izliyor eğleniyor ama eline tutturmak istediğimde tutmuyor, kavramıyor yani. Siz neler yaptırıyorsunuz/yaptırmıştınız acaba? Odak süresi ve kafasını yukarı kaç saniye kaldırıyordu mesela?
Mlk16 deermother 2 aylık oyuncak tutmak için erken 3.5-4 aylıkken bilinçli tutmaya başlar. Şimdi versenizde bilinçsiz tutar. Benim kızımda tummy time hiç sevmezdi ağlardı bir dakika içinde. 4. Ayında kendi kendine dönmeye başladıktan sonra sevmeye başladı. Şimdi 4 ay 18 günlüğüz altını alırken bile durmuyor dönüyor yüz üstü 😂 acele etmeyin onlar yapacakları zamanı biliyor. Zamanı gelince zaten tutamıyorsunuz🥰
deermother Buse18062 peki güçlendiği zaman akranlarıyla aynı olmuş muydu bu yetiler? Sürekli çocuğa egzersiz yaptırmamız gerektiğini beynimize beynimize vuranlardan yıldım da…
gullsah88 deermother Gerçekten çevreden aynı şeyler söyleniyor ve anneler çok etkileniyor. 1.5 aylık bebeğim ne zaman agulayacak bu çocuk agulamiyor diyorlar 🤦🏻♀️
Buse18062 Yok ben oğluma egzersiz falan yaptırmadım sadece basit oyunlar oynayabilirsiniz , kendi kendine zaten gelişiyor , Rabbim herşeyi ayarlamış zamanı gelince oluyor. Bizim milletimiz annelere birşeyler öğretmeye çok meraklılar
deermother gullsah88 her bebiş aynı değil hepsinin algıları farklı gelişiyor demek ki sizinki önce hareket eder, benimki önce ses çıkarır vs. ama bu anne polisleri adamı çileden çıkarıyor, cok iyi biliyorsan sen yapsaydın diyesiiiim gelir😅
gullsah88 deermother Doğru diyorsun canım vallaha çevreden insanlar olmasa kafamız daha rahat olacak 😁