Arenmomm e bebek te alışveriş yapinca dalin 3 lü paket 25 tl idi 1 hafta önce almıştım bugün bitane kullanim dedim 1 taneyle kendi yüzümü boynumu sildim sonra oğlumu sildim aynı anda yüzümüz hem kıpkırmızı oldu hemde ciğer gibi yandı🙄 en güzeli A101 deki ıslak mendil ben onu kullanıyordum hemen geri ona geçtim