Allah aşkına başına gelen varmı herşeyi ya şu iki haftadır bu şekilde yere uzanıp yeri halıyı yalıyor dışarda arabayı yalıyor parkta kaydırağı ıslak mendili koltuğu peceteyi vs vs yani nasıl önüne gecebilcegimi bilmiyorum deneyimleyen varsa yardımcı olursa sevinirim