Merhaba hanımlar, aranızda Porridge(yulaf lapası) ile diyet yapan varmı? Ben iki gündür yapıp yiyorum kahvaltıya gerçekten çok uzun süre tok tutuyor ve tadı da güzel. Zaten yulaf emzirenler için, süt arttırmak içinde çok iyi bir besin. Ayrıca yüksek miktarda lif içerdiği için bağırsak dostudur ve mideyi yormaz, sindirimi kolaylaştırır, yağ yakar ve metabolizmayı hızlandırır.
Belki bana güzel tarifler verecek biri çıkar ☺