Ayın 2 sinde tatile gidicez. Ve ben regli oldum. 2 gün sonrada ağdaya gidicektim. Ay napıcam kafayı yicem. Geciktirici alıcaktım ama çok erken oldum. Hesaplayamadım onu. Napabilirim. 2 gün içinde nasıl kesebilirim. Sakıncalı demeyin senede 1 kez tatile gidiyoruz