Miracefem34 valla 4 -5aylıkken basladı galiba ya tam hatırlamıyorum ama cok erken basladığı kesin. Atıyorum annemler daha sık geliyordu onlara alıskındı 6.ayda mesela kayınvalidemler gelince hep aglardı sonra yavas yavas aglamadı ama onlar gelince gülmedi de yeni yeni onlara da alıstı sık gördükce. Ama hala 9bucuk aylık olduk ben yanındaysam babası yanındaysa güvende hissediyor kendini, eski ağlamaları kalmadı kalabalıkta sadece izler etrafı bıdı bıdı konusmaya calısır (tanımadığın kucagında aglar), sadece ortamda tanıdıklarına gider ve evdeki gibi gülmez az güler, hep temkinlidir.