Ben her zamanki banyosunu yaptırdım kızıma kendim de aynı şekilde görümcem tepki gösterdi kırk taş koy suya kırk tas su dök önce çocuğu yıka sonra o suyla kendin yıkan dedi bende dinimizde şart olan sadece yıkanmak temiz olmakmış dedim olsun yine de kırkınız çıksın dedi bana göre batıl şeyler olduğu için sadece yıkanıp temizlendim herkesin kendi görüşü