Günaydın anneler:) Benim kızım 6 ayına kadar desteksiz uyudu, yatagına koyardım kendi kendine uyurdu. 6 aylıkken tatile gittik yerini yadırgadığı için yanında duruyordm bir gün elimi tuttu , tutuş o tutuş. İlk zamanlar zevkle yapıyordum ama artık cıldıracağım😀 istiyorum ki yine eskisi gibi bırakayım uyusun şimdi 8 aylık. Uyku eğitimi almam gereken bir durum var mı? Yoksa kendim eski düzenine döndürebilir miyim? Ağlatmak istemiyorum çünkü dönemsel midir bilmiyorum ama şu ara odadan cıktığımı görünce mızmızlanıyor, oda ayrı bir sorunum üzülüyorum güvenli bağlanamadık mı diye:( Bu konuda bilgisi veya önerisi olan annelerden destek bekliyorum 💚☺️