Bebeğim 13 buçuk aylık. Şu 10 güne kadar çok güzel uyuyordu akşam 10 buçukta uyur sabah 6-7 gibi uyanır sütünü içer tekrar uyur sabah 9 da uyanırdı. Şimdi uyutuyorum her saat uyanıyor tekrardan salla uyut yapıyorum sabahda 8 olmadan uyanıyor. Kendisi de bende mafolduk uykusuzluktan. Sizce neden olabilir kızlar. Bide çözümünüz var mı 🙏🏻