Yzn bende de var hamilelikte oluştu doğumdan sonra mahvetti yerde sürünüp ağladıgımı biliyorum. Ankarada iyi bi doktor önerdiler ismini hatırlamıyorum tekrar öğrenip yazabilirim isterseniz. Araştırırsınız. Bende gidip ona görünüp ameliyat olmayı istiyorum ama erteliyorum hep. 8 aylık oldu bebeğim ilk zamanlardaki gibi şiddetli acımıyor ama hala var hala dısarı cıkyor kabız olmamaya gayret etmek lazım. Ömür boyu çekilecek gibi değil. Bi de ankara çubukda yerin altından gelen gazlı bi su varmış oraya gidip üzerine oturuyolarmış geciyormuş tam değil ama en aza iniyor muş. Onuda denicem