Kızlar bebeğim 3. Ayına girecek ama doğduğundan berri nerdeyse o bacakları, elleri hiç durmuyor
Hareketli olması çok güzel birşey ama zaman geçtikçe de daha çok fazlalaştı. Altını değiştirirken, karnını doyururken hareketliliğinden doğru düzgün besleyemiyorum. Aranızda yaşayan var mı?