Günaydın kızlar bebeğim 2 aylık oldu ve gündüzleri en Fazla yarım saat uyuyor, kucağımdayken uyuyor ama bıraktığım gibi uyanıyor. Geceleri hiç bi sıkıntımız yok 4-5 saat uyanmadan uyuyabiliyor tek sıkıntımız gündüz siz bebeğinizi nasıl uyutuyorsunuz gündüzleri?