Kızlar 12 aylık bebeğimin son zamanlarda dudağı durduk yere yarılıp kanıyor. Sanki kesik gibi kuruluk çizgisi olur ya aynı o şekilde kuru duruyor ve gülünce zaman zaman kanıuor . İki ayrı yerde ve artık çizgiler belirgin. Neden olabilir veya ne yapmam lazım