_anne29 Kızlar. Kızım 3 aylık. Yarım kundak yapıyorum sadece elleri olacak şekilde. Ama gece sürekli ayaklarıyla üstünü açıyor. Fermuarlı ince kundaktan alsam sizce iyi olur mu
Sudee96 _anne29 böyle bir şikayetiniz varsa bence kundakdan ziyade uyku tulumu alın hem daha sağlıklı olur hemde vücut ısısını tam ayarlar
minnakin_annesi _anne29 bi çocuğum daha olsa asla kundak yapman.bıraktrmak çok çok zordu benim için. en iyisi uyku tulumu mevsimine göre
Sudee96 _anne29 Zlm aynen olabilir bence de biraz daha idare Edip kışın kullanilrisiniz evinizin sıcaklığını bilmiyorum ama ben mesela bebeğimizi zıbınla yatırıyorum zaten çok sıcak üstüne bir şey Örtünve çocuk çok uyanıyor ve terliyor
Zlm Sudee96 bende zibinla yatırıyorum hatta bazen sadece bezle benimki büyük gerçi 😄ama geçen senee sadece zibinla yatirirdim
Sudee96 Zlm benim kızım da sekiz aylık üstünü örtünce yanıyor çocuk Oda zaten 28° hiç örtmüyorum vallahi gündüz uykularını da bezle uyutuyorum ben de bazen yoksa uyuyamıyor😂