Kbryyy Kızlar, iki gündür gece uykuya düşüyorum kalkamadım gece mama vermeye. 10 aylık kızım vicdan yaptım şimdi de. Normal de 3-4 gibi ağlardı gece bende mama verirdim uyurdu şimdi ağlamadı da hiç. Benim gibi olan var mı hiç ?
Eminos Kbryyy acikmamistir uyanmamistir uyanmiyorsa emmek icin sizde uyandirmayin uykusunu bolmeyin bebeginizin
Lulemom Kbryyy zaten 8. Aydan sonra kesin en geç 1 yaşında kesin diyolar. Benim kızım da minik şuan 1 yaşında 8.5 kilo. Ama 8. Aydan beri gece beslenmesini kendisi kesti. Doktor da bi kere fazladan emzirdin yada mama verdin diye mi kilo alacak uyandırma dedi. İhtiyaçtan çok alışkanlık olurmuş. Bide bırakılamazsa zararları varmış kulak iltihabı diş çürüğü gibi gibi. Uyanmıyorsa elleme artık . Acıksa uyanır zaten
TugceArslan Kbryyy 2 aylık bebeğim uyanıp ağlarsa besliyorum ben de. Sizin bebeğiniz çok daha büyük. Emin olun acıkırsa uyanır🙏🏼
Loveis16 Kbryyy ay ne güzel daha ne istiyorsun 6 aydan sonra gece beslenmesine gerek yok bebişlerimizin hem açıksa uyanıp ağlayacak kadar büyük 🤩 bence hazır böyle fırsat geçmiş devam et gece beslemeyi bırak 😊
Eminos Kbryyy 10 aylik bebekten bahsediyorsunuz o bebegin şekeri dusmez yenidogan döneminden itibaren kesinlikle alarm filan kurup kalkmadim aciktilarsa uyandilar sadece yemekle buyumez bebekler uyuyarak da büyürler ozellikle duzenli uyku cok onemlidir
joyfulmom Yenidoğan döneminde gece kalkıp emzirme yada mama verme durumu oluyor benim kızım 4 aylık doktorumuz kendi uyanmadigi sürece uykusunu bölüp besleme dedi bence uykusunu hiç bölmeyin
Derinsu2 TugceArslan günaydın ya konuyla alakasız bişi sormak istedim bizde 25 günlüğüz kızımın saclari çok dökülmeye başladı sizinde öylemi
Efy Bence hazır kendisi bırakmışken devam ettirmeyin ben kızımda yaptım o hatayı sürekli gece mama verip içiriyordum 2 yaşına kadar gece uyanıp mama istiyordu sonrasında sıkıntı olur size uykuda çok güzel bi vitamin deliksiz uyuması daha iyi hem küçük değil bebeğiniz zayıf olmasına gelince kızımda öyleydi hala öyle gece mama içmeside bi etki etmedi anlayacağınız ek gıdaya başlamışsınızdır zaten yemesi güzelse çabuk toparlar endişe etmeyin
Zlm Kbryyy 6 aydan sonra bebeklerin gece beslenmesine ihtiyacı olmaz deliksiz uyku onun için daha faydalı bence gece beslenmesini kesebilirsinix madem acikip uyanmiyo
Medyaa Kbryyy acıksa uyanırdı. Hıc kendınızı strese sokmayın. Aç bır bebek asla uyuyamaz. Rahatlığınıza bakımsız ne kadar çabalasanız da bır bebegın bellı bır kapasıtesı vardır onu asamazssınız. Karnı tok demek kı
TugceArslan Derinsu2 Şuanki bebeğm erkek daha başlamadı dökülmeye 2 ay 2 günlüğüz ama İlk bebeğim kızdı ve o da çok döküldü. Hiç korkmayın şuan 3 buçuk yaşında ve beline kadar sarı saçları var😍
Esra_Deva Kbryyy 10 aylık beslenme için uyandırıyorsanız vicdan yapın bence. Ben 2 aylıkken bıraktım gece uyandırmayı. Acıkırsa uyanır zaten. Uyusunda büyüsün annesi ne güzel uyumuş işte 🥰