asbek
Arkadaşlar 5 aylığız meme reddimiz vardı 1.5 aydır eskiye göre daha iyiyiz.. ben 1-2 ay sonra işe başlayacağım ve bakıcıya bırakacağım bebeğimi.. oğlum önceden biberon içerdi ama artık istemiyor bi kaç tane denedim hepsinde diliyle itiyor.kaşıkla enjektörle verince de yutmuyor bekletiyor ağzından geri çıkarıyor . öyle aman aman bi sütüm de yok Kİ sağıp dolaba atsam😞 ben işe başladığımda bebeğim nasıl beslenecek mamayı nasıl içirebilir bakıcı bi fikriniz var mj ?