Deletedmom_33 girl_mother 6 ay 24 günlük bende düşünüyorum başlamak çünkü sürekli 4-5 gündür tutunup kalkıyor bir yerlere. Benim üstüme de gelip ağlayıp ellerinden tututurup yürümek istiyor
Hshsjshs girl_mother doktorlar tavsiye etmedigi icin almadim ben ilk arabami almayi düsünüyorum bakalim
yasacmalamalo girl_mother doktorlar ve arastırmamla tavsiye edilmediği için kullanmadım 9.ayda yürüme arkadaşı aldım memnun kldık 13 aylık yürüyoruz şükür
Deletedmom_33 girl_mother aslında önermedi ortopedi doktoru bize. Ama gün içinde de sürekli kendini yürütmek istiyor. Yemek yaparken gelip bacağıma cikmayaa çalışıp ağlıyor sonra. 2 dk oturayım deyin hemen tırmanıyor yürüt diye. Haliyle akşam yatana kadar yapınca bel ağrısı oluyor bu sefer
Annababy 5 buçuk aylıkken başladım şu an 6 buçuk aylık durduramıyoruz eli kolu her şeye uzanıyor ve çok mutlu 😁
joyfulmom Doktorlar tavsiye etmiyor yürütec kullanmayı bence gereksiz bir şey zaten yani onun yürümeye bir desteği olacağını kesinlikle düşünmüyorum ilk adım arabası alınabilir
sarilokumumm girl_mother ben yürüteç almamıştım o zamanlar yeğenime abimler alıcaktı ben almıştım eksiği ne diye sonra bana verdiler kullanmadım sadece süpürge vs tutarken 10 dk koydum ondan ziyade yürüyüş arkadaşım almıştı abimler onu kullandım