Miran47 valla kızım 5-6 arası uyanır. 8 aylık emekliyor yere koyup oyuncaklarla oynatıyorum bir süre sonra kendi basına bırakıyorum ,afyonum patlasın diye bir kahve yapıyorum ve gün başlıyor😀 Akşam 6-7 arası kızımı yatırıyorum . 10-11 arasıda ben uyuyorum.