cagil2501 ozel hastane yada güvendim hastane olsa bir dakka durmam da acildeki doktorlar da cok ilglsz kendimden biliyorum ateşle gidio ates yok deyp gönderdiler ates olcer bile yanls ölçüyor. bugun iyi olsa bile yarin gitcem mutlaka polikinlige umarm acile muhtaç kalmam yarin olsun direk gitcem iyi de olsa muayene etsin sağlık bu hele ki el kadar yavrumun 😔😔