Nilkuss Kızlar buzluk sütüm vardı. Sıcak suda çözdürdüm ancak acil evden çıkmam gerekti ver bebeğim onu içemedi. Akşam ben de ne olur ne olmaz ziyan olmasın diye buzdolabının üst kısmına hani normal kısma attım. Yarın onu tekrar ılıtıp verebilir miyim ?
elifsrbs Nilkuss olmaz o bozulmuştur vermeyin anne sütünde 3 kuralı vardır buzdolabında 3 gün buzlukta 3 ay dışarıda 3 saat bozulmadan kalma özelliği vardır 😉 ( ebe eğitimde bu şekilde söylemişti )
Deletedmom_875 Once oda sıcaklığında gelip çözülür sonra isitip verebilirsiniz. Bir kere ısıtılan süt bir daha isitilmaz malesef benim de 20 cc 30 cc dokmuslugum var tekrar isitamadigim için..