Seccc Kızlar mama top top biberona yapışıyor içerken tam erimiyor ve çalkalayınca çok köpürüyor sonlara doğru bildiğiniz köpük yiyor çocuk anlamadım ben mi yanlış hazırlıyorum mamayı başka mama da kullandım böyle bi sorun olmadı. Aynı mamayı kullanan anneler sizde de var mı böyle bi sıkıntı ?
Nrcn0909 Seccc topaklanma icin cok calkalamak gerekiyor buda daha cok kopuk ve gaz demek. Aptamil confirm de olmuyor kopuk.onu deneyebilirsin.hazirlanmanda problem oldugunu dusunmuyorum.aptamil maalesef cok kopuklu
Tugbaf Seccc aptamil köpükleniyor hep ben çok kullandım o köpükler gaz yapıyor ben aptamil gaz yaptığı için o yüzden kullanmıyorum aptamil comformil 1 kullandım oda yavan bir mama o yüzden başka mama tercih ettik ben
meric Seccc Suyunu sıcak yada soğuk tutyorsunuzdur. Bende aptamil kullanıyorum hiç öyle sıkıntı yaşamadım. Birde kaşıkla karıştırın gaz yapmaz o zaman.
Seccc Merymayse tamam canım bide öyle deneyeyim😊 evet çocuk sürekli gaz çıkarıyordu en son mamayı çok yapıp köpüklü kısmını dökerek çözüm buldum 😂
Emel16 Seccc topaklanma olmadı bizde canım ama köpüklenme oluyor köpük kısmına gelene kadar sıvı kısmı bitmiş oluyor, köpüğe gelince içirmiyorum ben canım
Minikbereninannesi Seccc bize mama hastanede önerildi ve nasıl hazırlamam gerektiğini hemşire anlattı. İlk suyu koyuyorsunuz sonra mamayı atıyorsunuz ve biberonu dairesel çalkalıyorsunuz. Böyle gaz olmazmış. Ve erimesi için de suyun sıcaklığının 40 derece civarı olması gerekir biraz sığuk suda çözünmüyor topaklanma oluyor
sbldmr123 Bizim hiç o kadar sıkıntımız olmadı, dairesel olarak çalkalayın biraz sertçe, su da çok aşırı sıcak yada soğuk olmasın
tczehra suyun sıcaklığı önemli canım çok sıcak veya çok soğuk olunca oluyor bu durum birde ben kaşıkla karıştırıyorum daha kolay karışıyor bende aptamil veriyorum oğluma