İyi geceler anneler saat 3hala uyku yok oglum 2.5yasinda özel bı çocuk ve yorucu günlerde ym normalde 9 da uyudu .Uyku güçlüğü eğitim den dolayı da var dye düşünüyorum ama çok yoruluyorum bunu bemi anlayan bilir ancak 😭Hep dualara sığınıyorum çarem yok gün enerjisi çok evde yetmiyo.Parka çıkıyoruz sabahları kalabalık olmadan sonra uyusun rahat dye
Bu geceler bana zor geciyo isyan değil ama benzeri olan varmı? Oğlum duyu bütünleme hixlerinl tam alamıyor yani beyne giden olumlu davranış olumsuz yone çekiyor ağlama öfke oluyor.davranis üzerine eğitimi var 2aydr gttigi
. Rabbim kimseyi sinamasin evladiyla zor bı dönem benim için .😞Baş etmek tek bakmak bı anneye ruhen bedenen yorucu çok şükür varlığına.uykum kaçıyor
Varsın olmasın 🥱😊😊
Bı tanı yok oğlum üzerine sadece atipik otizim dendi doğuştan gelen enerjisi çok aktif oyun kurmak istiyor,zorlanıyor destek oluyorum yetersiz oluorum .12de uyumuştu gece uyandı 2de saat 3geciyo hala sallıyorum
🥲Uykusuna yansıyor sabır süreci çok ..Kolay değil ..Uyku direnen çocuklarımz için rabbim yardım etsin bizlere