12aylık olduk adım atabiliyor sıralıyor ama asla yattığı yerden kalkıp oturmuyor (hiç yapmadı) oturduğu yerde geri yatmak olsun veya tutunup kalkmak olsun hiç yapmıyor hep biz kaldıralım istiyor. Bırakıyorum çabalasın diyorum çok ağlıyor. Dizlerini kullanmayı bilmiyor diz üstüne koymaya çalşıyorum ağlıyor istemiyor
Emeklemedi de zaten 11aylıkken sıralamaya başladı şimdi desteksiz adımları çoğaldı şükür. Ama kendi kalkıp yürümedikten sonra..
Neler yapabilirim lütfen başına gelen varsa yazsın çok üzülüyorum