minikaninannesiii Mayazim benimki bir hayli sinirli ve çok duygusal 🤷♀️ 3 aylık olucaz şimdiden böyleyse ergenliğini düşünemiyorum
F-Duru26 Mayazim ayy çok dengesizler benim kızım 3 aylık gülerken aglayabiliyor ve sinirli biraz da ama çok tatlılar 💙 her bir zerreleri ayrı güzel
Asel_Kusum4443 F-Duru26 Ayy aynı valla benim kızımda aynısı gülerek agliyo ya da ağlarken gülüyo 😂🤭ama çok tatlı oluyo yaa🤭🤭