Bebemmm bizim çocuk doğdu doktor gözünde kayma var dedi korkuttu bizi. Biz 2 avel o acemilikle gittik. Gittiğimiz doktor 1 aylıkken getirin şuan kayma vs için erken dedi. Yani 1.aylıkken ve 1 yaşında kontrol amaçlı götürülüyomuş. Bence bu doktordan doktora değişiyo ve gerekliliğinden de şüphe ediyorum.