She Elussule merhaba. Hayır sonra Bi daha tahlil yapılmadı. Doktorumuz normal oldugunu söyledi. Sizin kaç çıktı?
She Elussule bizim 450 çıkmıştı. Ama en yüksek deger 424 tü. Çok Bi fark yoktu. Yine de tedirgin olmustum..doktorumuz da ayına göre gelişimi ileride oldugu için degerleri normalden yüksek çıkabilir diye bir açıklama yapmişti..