Selamlar kararsız kaldım fikir amaçlı soruyorum
Benim en yakın arkadaşımın yarın bekarlara veda partisi var kendisi şehir dışına gelin gidiyo bende yarın çocuğumu babaannesine bırakıp oraya gidecektim kıza da gelicem mutlaka dedim ama biraz önce görümcemin kayınpederinin ölüm haberini aldık adam zaten kanserdi yoğun bakımdaydı bekleniyodu böyle bi haber eşim cenazesine falan gidecek yarın köyde olduğu İçin ben her türlü evde olucam gidemiycem benim arkadaşımın bekarlıpa veda partisine gitmem ayıp olur mu kızlar kararsız kaldım kıza da söz verdim gitmem gerekiyor gibi hissediyorum çocuğu babaanneye bırakmıycam tabi oda köye gidicek çünkü anneme bırakıcam ablam gitmesen mi ayıp mı olur acaba falan dedi kafam karıştı