Arkadaşlar gerçekten okadar sinirliyimki ablam doğum yapacak 39+5 te çocuğun suyu yok denecek kadar az kalmış ankara hastanesine gidiyordu kontrollere bugün gitmiş ve doğumun olması lazım ama bizim yatağımız yok koca Ankara hastanesinde yer yokmuş neyse sincan kadın doğuma gitti ordada riskli biz alamayız, Şehir hastanesine git demişler şehir hastanesi geçen hafta zaten kızı mahvetti grlen giden parmak atıyor sonra yalancı suni veriyorlar sonra bebek gelmiyor onun gelmesini beklicez bu ne saçmalıktır ya koca Ankarada bi çocuğu doğurtturamadılar mecbur kız özele gitti sezeryan olcak bissürü paradan olcak yazık günah ya gerçekten Okadar sinirliyimki buraya içimi dökmek istedim koca başkentte böyleyse diğer yerleri düşünemiyorum bide Avrupadan iyiymiş sağlık sistemi hiçte iyi değil burdaki ilginin 3/1 i yok ! Bu arada sözüm sağlık çalışanlarına değil lütfen üstünüze alınıp linçlemeyin benim sinirim olmayan düzen ve sisteme 🤦🏻♀️