Merhaba sevgili anneler
14.5 aylık bir oğlum var. Uykuya dalması son bir kaç aydır inanılmaz zor oluyor. Düzen kalmadı. Uyuyamadığı içinde sürekli huzursuz ağlıyor. Son bir kaç haftadır ise gece uyanıyor çığlık çığlığa ağlıyor. Rahat bir saat boyunca ağlıyor. Ağlama süresinde ya da huzursuz olduğunda kucak istiyor. Oturarak durmayı da kesinlikle istemiyor. Sabit de durmayalım yürüyelim istiyor. Ayağa kalkmadığımda öyle böyle ağlamıyor. Başıma tırmanmaya çalışıyor. Sebebi ne olabilir ? Ben bir yerlerde yanlışlık mı yapıyorum acaba ?
Ne kadar doğru bilmiyorum ama her gün dışarı çıkıyoruz. Bazı günler bir kaç defa oluyor. Sitede oğlumı çok seviyorlar kucaktan inmiyor. Ve hep çok tatlı, yiyecem ben bu bebişi, bizim kardeşimiz olsun vs gibi sözler söylüyorlar. Oğlum çok sosyal herkese gidiyor elini öptürüyor. Hatta ben çağırınca bana da gelmek istemiyor. Acaba bu durum da az da olsa etkiliyor mudur ?