Sedanindenizi Selam guzel anneler, Kizim 14 ,5 aylik sadece uykuya gecis esnasinda ve uykuda ariyor emzigini ama komple birakmasini istiyorum artik. Sizce erken mi bu arada benide emiyor. Sizce ne zaman ve nasil biraktirmaliyim?
Asel_Kusum4443 Sedanindenizi Ben kızımı hiç emzige alistirmadim kullanmıyoruz ama ablam köşesinden delip çörekotu koymuştu pis olmuş bu falan dedi yeğenim de böcek girmiş diye ağladı kendiliğinden bıraktı tiksindi ☺️😂
sarilokumumm Sedanindenizi ben geçen ay bıraktırdım 19 aylıktı emziksiz uyumuyordu baktım artık yırtmaya başladı bende bi anda bıraktırdım artık emzik yok abi oldun vs diye geceleri emziksiz uyumazdı ilk bi kaç gün aradı sonrası bıraktık 1 ay oldu ben görürse ister diye düşünüyordum başka çocuklarda görüyor ya da evde görüyor ama hiç istemedi
livanurvealpinannesi61 Sedanindenizi farklı yöntem denemek zararlı bebekte psikolojik soruna sebep olabilir emziği kesmek emziğe bişey sürmek yanlış. Direk emziği kaldırmanız daha sağlıklı. Ben öyle yaptım.
birkizbirerkekannesii Sedanindenizi benim kızım 3 yaşında hala emiyo 🤦🏽♀️ nası bıraktıracam bilmiyorum
kokusudalin 18 aylıktı. Emziği hiç değiştirmedim emdikçe delindi ve sonunda yırtıldı. Ağzına alıp alıp ağladı sonra eliyle çöpe attı. 1 hafta geceleri uyku sırasında ağladı bende emzik yerine su verdim tamamen bıraktı. Yırtık emzik candır
Miniminnoss Benimkk emzik delisiydi bi gun wmzigini kaybettik bulamadim evin icinde kafamda tamam dedim artik vermiycem onada anlattim annecim emzigin yok kaybolmus gel beraber arayalim dedim koltuklarin altına bakti kendisi egilip yastiklari beraber kaldirdik anne yok dedim evet annem yok sen zaten abi oldun artık meme derdi emzige meme yok mama var diyip biberonunu veriyodum oyun sandi ve 1 hafta meme yok mama vaar diye diye unuttu gitti fikir olsunn 🤛🤛
livanurvealpinannesi61 Sedanindenizi konuşarak sen büyüdün artık emziksiz de uyuyabilirsin Vs diyerek 1 hafta çok zor oldu 2 3 ay da unuttu diyebilirim birinde görse istiyordu çünkü o yüzden zor oldu görmese daha kolay unuturdu sanırım.
birkizbirerkekannesii Sedanindenizi inşallah canım 😑 kayboldu diyince e bebekten yenisi alırız diyo 🤧
sarilokumumm Gynely maalesef ağladı ama sabırlı davrandım her ağlayışında sakinleştirdim 2-3 gün ağladı sonrası huzursuz oldu toplam 5-6 gün sürdü normale döndük şimdi görüyor emzikleri bana veriyor hiç ağzına sokma ya da isteme olmadı sanki hiç tutmamışız gibi
Sevmmm Sedanindenizi merhaba, oğlum 16 aylıkken emmeyi kendiliğinden bıraktı ama emzige çok düşkündü. 17.5 aylikken artık canıma tak etti ve emziğin ucundan kestik şak diye . Emmek için ağzına aldı sonra sinirlendi bıraktı geldi gitti ağladı vs gün sonunda artık yanına gitmemeye basladi eline bile almadı. Hiç göz önünden ayirmadik. Uykuya geçişte sorun çıkarmadı gece uykusu bolunmedi. Hiç korktuğum gibi olmadı umarım sizde de olmaz