AsyaDuru eldivenle ilgili bir yazı okumuştum dün ne kadar zararlı olduguyla ilgili. Yazık günah bu sıcakta eldiven takmayın. Ben kestim daha 1 aylık olmadan. İnanmıyorum 40 ı çıkmadan kesmeyin muhabbetine. 40 çıkmasının amacı o değildir. Hurafedir. Hak geldi batık zail oldu diye bir laf vardır. Bilir misiniz bilmem.