Kızlar bebeğim 2 ay 4 günlük.Kilosu boyu iyi,olması gerektıgı gıbı.Hem emzırıyorum hemde bazı öğünlerını sağıp biberon ıle verıyorum 90 ml kadar.Sizler nasıl yapıyorsunuz,gece alarm kurup kalkıyor musunuz yoksa bebeğiniz ağlayınca mı beslıyorsunuz?Ben gece beslemesını genellıkle 90 ml biberon ile verıyorum sütü.Gece için fazla mı sizce?Sizler nasıl yapıyorsunuz?