Merhaba anneler, bebeğim 8.5 aylık kız bebek. Oturuyor, dilerse yattığı yerde dönüyor, alkış yapıyor, gel gel yapıyor ama gel gör ki hiiçç kıpırdamıyor. Yani yatarak koyduysam sağına soluna oyuncağı almak için uzanıyor ama genelde yatmak istemiyor. Yüzüstü koyunca ağlıyor. Bütün gün oturuyor. Emekleme, yürüme çabası, tutunarak kalkma bunların hiç biri zerre kadar yok. Yürütece çok nadir koyuyorum onda da çok az geri geri gidiyor. Kıyaslama yapmycam her çocuğun gelişimi farklı diyorum ama doktora söyledim önümüzdeki aya kadar bakalım dedi etrafımda gördüğüm tüm çocuklar emekliyor ya da tutunarak yürüyor. Kızım çok hareketsiz sizce bu gerçekten normal mi acaba ben mi acele ediyorum. Etrafımdaki herkes çok tembel çok tembel niye böyle deyip duruyo artık insanalra uyuz olmaya başladım :(