Hanımlar merhaba
18 aylık oğlum bu aralar ciddi anlamda sinir krizleri geçirmeye başladı.Bir şey soruyor mesela 2.ye sormaya kalmadan tekrar edip bağırmaya ve kendini yerlere atıp ağlamaya başlıyor. bir şey yedirmeye çalışınca bağırıp ağlıyor.Oyuncaklarını durup dururken kucağına alıp benim diyor.Sıkıldığı zaman kucağımdaysa hemen saçlarımı yoluyor sinirden.Nasıl tepki vereceğimi gerçekten şaşırmış durumdayım.Bebeğime her şeyi anlatmaya çalışıyorum hayır yok olmaz kelimelerini en az şekilde kullanmaya çalışıyorum ama böyle davranması beni çok yıpratıyor gerçekten. Telefonum çalsın elime aldığım an yanıma gelip kendi almak bakmak istiyor hemen dikkatini dağıtıyorum unutuyor ama anlık.Aynı aylarda olup aynı sorunları yaşayan varsa bana yardımcı olur musunuz? Normal mi yani bu kadar sinirli olması hiç anlam veremiyorum.Normalde çok sabırlı bir insan değilim ama oğluma asla bağırıp kızmıyorum. Böylelikle benim için çok yıpratıcı bir süreç oluyor. Bana bir yol gösterir misiniz? Bu süreci nasıl yönetmeliyim?Geçici bir süreç mi ?Bunları merak ediyorum 😩