Kizlar bebeğimi kıskanıyorum ama işin tuhafı annemlerden değil de kaynanamlardan kıskanıyorum. Annemler uzakta 1000 km yol var aramızda, doğum için geldi annemler cuma günü dönecekler 2 aydır burdalar. 2 aydır kaynanamlar her akşam geldiler kahve içmeye bebeği görmeye. Onlar geldiğinde yüzüm düşüyor istemsiz bebeği kucaklamasini istemiyorum nedense. İse başlayınca mecbur kaynanam bakacak annem uzakta olduğu için ama düşündükçe istemiyorum bakmasını ama mecburum