Kızlar merhaba 4 Aylık bebeğim var geceleri uyurken dönüyo ve sürekli yüzüstü yatıyo uyanık olduğum zamanlar düzeltiyorum gördükçe ama gece ben uyurken de doğal olarak o pozisyona geçiyor ve intertte ani bebek ölümü diye bişey okudum Buda sebebiyet veren şeylerin arasındaymış tam olarak araştıramadım bi bilgisi olan varmı ne yapmalıyım genelde yüzüstü yattığı zaman o kendi nefes alacak yer ayarlıyor kendine bu yüzden hep rahattım ama öyle bi yazı okuyunca korktum bende