denizyildizi__ Nespresso kahve makinası kullanan var mı aranızda ? Varsa hangi modeli ? Kapsüllü almayı düşünüyorum
Laden denizyildizi__ nescafe dolce gusto var evde. İlk evlendiğimizde makinenin başından ayrılamıyorduk o kadar güzel oluyor ki. Kapsüller zamlandıkça yavaş yavaş uzaklaştık. 2 hafta öncede son kapsüller bitti kaldırdım kutusuna😁
merve171214 denizyildizi__ Tchibo Cafissimo Easy kullanıyorum her gün mutlaka yapıyorum kapsülleri pahalı olmasa çok daha güzel olucak ama doldurabilir kapsüller var sanırım onları denicem
Hi-back denizyildizi__ yaklasik 8 aydir nespresso kullaniyorum ama oyle bagimlisi degilim aklima geldikce yaparim Ama kahvesi harika olur nespresso kapsullerinden baska kapsul kullanmayin bence hicbiri yerini tutamiyor ☺️
denizyildizi__ Laden merve171214 bi yerde içtim ekspresso çok hoşuma gitti , o da nespresso markasınınmış . O vakte kadar sadece klasik nescafe ve Türk kahvesi içerdim . O günden sonra kahve makinası araştırıyorum . Merak saldı bende
denizyildizi__ merve171214 bu nespresso makinesinde internetten araştırdım bir tane modelinde bir sürü kahve çeşidi yapma özelliği var https://www.nespresso.com/tr/tr/order/machines/nespresso-atelier. Ürün bu , sizce nasıl ? Yoksa sadece klasik olanlardan mı almalıyım . Almışken iyisini alayım diyorum
merve171214 denizyildizi__ tabiki bu tartışmasız benim için ben aldığımda kampanya vardı ben çok uyguna aldım eğer kampanya da görmesem alacaklarm arasındaydı
denizyildizi__ merve171214 size dün dediğim makinayı aldım , starbucksa gidip kapsül kahve alayım dedim bir sürü çeşit var . Hangisi iyi damak tadıma uyan nasıl anlayabilirim
Yonca4 En kaliteli kapsül kahve nespresso kesinlikle. Ben latissimo touch modelini kullanıyorum ama süt köpürtücüsü zamanla eskisi gibi köpürtmemeye başladı. Şimdi olsam nespressonun en basit modelini alır süt köpürtücüsünü ayrı alırdım açıkçası. Nespressonun kahvesi yoğun oluyor ben sade içemiyorum mesela sadece sütle içebiliyorum. Creme brulee en sevdiğim kapsül. Bir de kapsül fiyatları sürekli artıyor her fincan kahveye baya yüksek miktar ödemiş oluyorsunuz. Filtre kahve makinelerine de bakmasını öneririm ben daha çok onu kullanıyorum mesela. Hem özlü oluyor hem yoğunluğu kendin ayarlayabiliyorsun.
denizyildizi__ Yonca4 dün nespressonun atelier modelini aldım bende , sonra starbuckstan kapsül aldım , kendi kapsüllerini denemedim daha hiç , sırf kıyaslama yapabilmek için ilk onlarla içmedim kahveyi, bugüne ayırdım
denizyildizi__ tecrubesizannee memnunuz canım . Kahve seçeneklerinin çok olması da iyi . Termos aldık eşimle kendimize . Dışarı çıkmadan önce koyuyoruz çok iyi oluyor kahveler
denizyildizi__ tecrubesizannee nespresso daha yumuşak , starbucks ın kiler daha sert biraz daha , kahve tadını daha iyi alıyorsunuz.