Merhaba anneler oglum 2,5 yaş kızıma sekiz aylık oğlan kreşe gidiyor ve sürekli hastalanıyor doğal olarak ra hep kıza geçiyor sürekli antibiyotik kullanıyoruz sürekli hava artık cofıuklar da bende fok yıpranıyorum bağışıklık güçlendirici ne kullanabilirim YaZın böyle hastalanıyorsa bu çocuklar kışı düşünemiyorum bu durumu yaşayan var mı önerileriniZi bekliyorum